vineri, 8 martie 2013

La multi ani FEMEIE !!!

Dragile mele, chiar daca suntem doamne sau domnisoare este ziua noastra astazi.
Va doresc tot ce este mai bun pe lume, numai bucurii, impliniri, mult frumos si multa iubire.
Spre bucuria mea am avut parte de o zi foarte frumoasa si cu mult soare. Mai mult decat atat, am primit chiar azi 2 colete, despre care sper sa va povestesc mai pe larg zilele urmatoare. 

Va las cu o felicitare foarte frumoasa, cusuta de mana, pe care am primit-o ieri. Foarte deosebita ! Iar cuvintele scrise in interior sunt din suflet. M-a impresionat foarte placut.

O seara si un sfarsit de saptamana minunat !
Iuliana

2 comentarii:

  1. Multumesc, sper ca si tu sa ai o primavara frumoasa. Abia astept sa ne povestesti ce ai primit in cele doua colete :).
    Apropo, felicitarea pe care ai ptimit-o este absolut superba. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. oh, great post!!!

    http://losviajesysibaritismosdeauroraboreal.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere