sâmbătă, 2 februarie 2013

Produse terminate


Buna fetelor, cum se prezinta acest sfarsit de saptamana?
Pe aici am avut parte de o sambata insorita, cu temperaturi destul de ridicate, si drept urmare am fost un pic la cumparaturi, ca doar este timpul reducerilor. Dar astazi nu o sa va arat inca ce mi-am cumparat, o sa va prezint cateva produse care din nefericire au ajuns la epuizare.

Primul pe lista cazutilor a fost aceast lapte de corp nutritiv de la Dove. Parerea mea despre el este buna, daca as ramane fara crema mi-as cumpara-o inca o data. Dar am facut o promisiune. Pana nu termin toto ce am nu cumpar nimic. Este o crema pentru pielea uscata si prospectul indica o folosire zilnica. Eu cum nu am pielea uscata nu l-am folosit zii de zii, pentru ca nu aveam nevoie de atata hidratare, si sa fiu sincera (din pacate) nici timpul necesar pentru a ma rasfata cu un masaj in fiecare zii.


Al doilea produs este pasta de dinti. Este foarte buna, dar dentistul meu mi-a zis sa nu folosesc de doua ori aceeasi pasta de dinti, adevarul e ca nu imi mai amintesc motivul, asa ca, eu cum sunt fata ascultatoare am schimbat, dar nu pentru ca nu mi-a placut. Ca oricare pasta de dinti, presupun ca o buna folosire a ei aduce bune rezultate.


Produsul numarul trei este preferatul meu, in ambitul dezodorantelor. Marca este Tulipan Negro, din nefericire s-a terminat. Si cel mai rau a fost ca am mers sa cumpar altul si nu avea, asa ca in momentul in care o sa am putin timp liber intr-o miercuri, cand ajunge mercadillo la mine in sat, si cand eu o sa fiu in sat datorita studiilor voi trage o fuga sa iau o duzina, jejeje. Imi place foarte mult, pentru ca are un miros placut, un pic cam puternic dar nu are nimic. Duratia este foarte lunga, chiar pentru o intreaga zii calduroasa de vara. Dar ce imi place cel mai mult este ca nu pateaza hainele pentru ca este transparent. Alt dat pe care pot sa vi-l aportez este ca nu este testat pe animale. 


Ultimele doua produse mi le-am cumparat din vacanta mea din Elvetia. Am zis, ei nu imi iau dupa mine cine stie ce ca si pe acolo au magazine. Din pacate pana cand am avut ocazia de a merge in Germania nu am reusit sa imi iau mare lucru, pentru ca nu prea cunosteam zona, si din pacate al meu iubit nu prea avea mult timp sa imi arate zona, si cand aveam timp sa ne plimbam mergeam sa vedem lucruri mai interesante decat magazinele.
Primul produs era o acetona. Nimic anormal, o acetona din cele mai simple, nici macar nu era parfumata, nu v-o recomand. Avand in vedere produsele pe care le-am folosit inainte sunt dizolvante de unghii care protejeaza unghiile, imbunatatite cu vitamine si parfumate.


Si in ultimul rand acest sampon. Eu dupa cum stiti am parul gras, asa ca am vrut sa incerc ceva nou, am vrut sa experimentez, si am vrut sa imi cumpar un sampon pe care nu l-am folosit niciodata. Din pacate majoritatea erau pentru par uscat si normal, si am zis sa iau unul impotriva matretii, chiar daca eu nu am matreata, dar am vrut sa incerc. Parerea mea despre el a fost buna, insa trebuie sa recunosc ca am folosit sampoane mai potrivite pentru parul meu decat acesta, si cu asta nu vreau sa zic ca este un sampon prost din contra, parul nu mi se ingrasa mai repede decat de obicei. Din pacate nu pot sa va povestesc mai multe despre el pentru ca pe verso vine totul in germana, si cum ca nu sunt o experta in domeniu, jeje. Unicul lucru pe care il inteleg este ca este imbunatatit cu vitamina B5.


Cam atat pentru saptamana asta si pentru saptamana viitoare o sa va prezint cumparaturile mele de la reduceri. Multi pupici si sa petreceti un weekend placut. 

Cristina

2 comentarii:

  1. Abia astept sa vad ce noi cumparaturi ai facut!
    Eu nu am terminat mai nimic luna asta dar clar trebuie sa ma pun pe consumat ca s-au cam adunat lucruri!:D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! Iti multumesc pentru inscrierea la giveaway-ul meu .Crema de la Dove este foarte buna!

    RăspundețiȘtergere