marți, 10 iulie 2012

Paleta mea de farduri de vara



Buna fetelor, ce mai faceti? Eu ca totdeauna optimista sper ca toate va merg bine. Saptamana trecuta am trecut pe la un magazin de farduri si o sa va arat noua mea achizitie. Adevarul este ca m-a tentat si am cazut ca totdeauna. Am promis ca nu imi mai cupar farduri pentru ca am multe. Va promit ca in curand o sa va arat toate fardurile mele, dar acum o sa va arat noua mea achizitie pentru vara asta. 

Poze facute cu blitz



 Poze fara blitz

Culorile din partea superioara a paletei
Cu blitz

 

Fara blitz

Culorile din partea inferioara a paletei
Cu blitz
 
 

Fara blitz



Sper ca v-a placut prezentarea mea. Mie imi plac cel mai mult pentru ca sunt culori suave in general si foarte naturale. Care sunt culorile care va atrag cel mai mult?
Pupici si ne mai "auzim".
Cristina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu