miercuri, 2 mai 2012

Hello Mai !!! Bine ai venit vara !!!

Buna dragelor !!!
Ieri a fost 1 Mai, deschiderea oficiala a sezonului estival. Si cum mai bine si mai inedit sa sarbatorim aceasta minunata zi, decat cu o plaja :) Da da ati auzit bine, o plaja, in costum de baie, nu altfel :)
Anul acesta am hotarat sa ne distram de bine meritatul 1 Mai :) intr-un mod mai diferit. Departe de toate gratarele si concertele, departe de zgomot si forfta, am hotarat sa ne relaxam, tolaniti pe nisip, in bataia razelor fierbinti ale soarelui. Am ales plaja La Hamace, la iesire din Mamaia spre Navodari. Spre bucuria noastra am ales locul foarte bine. Chiar am avut parte pentru o perioada de timp si de muzica foarte buna, incet in fundal, venita de la un grup mai pertrecaret, dar deloc deranjant.
Eu locuiesc foarte aproape de mare (aproximativ 2-3 km) si nu imi amintesc sa mai fi facut plaja de 1 Mai. Mereu am fost la gratar, sau prin statiuni la plimbare sau la concerte. 
Anul acesta am ales linistea si odihna. Pe plaja era destul de multa lume, o parte chiar mai curajosi faceau si baie in mare. Ne-am udat si noi genunchii dar mai departe nu am indraznit. Pentru mine era prea rece apa. Dar abia astept prima baie in mare. 
Ma bucur foarte mult ca m-am bronzat usor, uniform, fara urme de maieu si ochelari :) Si DA, am folosit PROTECTIE !!! 50 :) Asta nu numai pentru ca auzim peste tot de SPF si ca este bine sa o folosim, ci pentru ca asa m-am autoeducat de cativa ani buni. Eu am o pliele foarte alba, sensibila si plina de frumosii pistrui. La inceput nu i-am iubit, dar acum ii ador si ii protejez :)
Cuprinsa de briza marii ce adia sublim, am uitat sa fac poze, dar sper ca voi ajunge si in week-end-ul viitor la plaja si atunci voi revenii cu cateva fotografii.
Sunt foarte incantata ca am simtit a inceput vara si pentru mine, si voi incerca sa ajung cat mai des pe plaja, macar odata pe saptamana. Poate asa ma colorez si eu putin, natural.
Voi cum ati petrecut 1 Mai muncitoresc? Pe unde v-ati distrat ? 

Cu drag, Iuliana

3 comentarii:

  1. si eu am facut plajaaa..dar la piscina :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine :) Baie ai facut ?
    Daca era apa mai calda eu faceam si baie :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Va invidiez fetelor, eu sunt in examene, nici macar nu imi permit sa scot capul pe geam, jejeje, glumeam, oricum nu am avut ocazia sa merg pe nicaieri, dar cand va veni vara nimic nu va sta in calea mea. Pupici

    RăspundețiȘtergere