duminică, 11 martie 2012

Unghiute


Buna fetelor, azi un prea am inspiratie dar o sa va intretin cu ultima mea manichiura. Sper sa va placa.

Ojele pe care le-am folosit au fost


Tratamentul cu calciu de la Orchide

Oja midnight plum de la Avon

Oja alba de la Vernis À Ongles

Si un lac de unghii transparent de la Deliplus (marca magazinului Mercadona)

Primul pas a fost aplicarea unui strat de Orchide Calcium Gel iar apoi am aplicat doua straturi din lacul de unghii de la Avon. Trebuie sa marturisesc ca chiar au fost unghiile saptamani, pentru ca acest lac a durat chaiar o saptamana intreaga.


poza facuta cu blitz


lumina naturala

Apoi cu o placuta pe care o am, mi-am facut modele. Si mie imi plac foarte mult placutele, as putea spune ca de cand le-am descoperit tot timpul imi fac modele.

Iata rezultatele. Imi cer scuze pentru proasta calitate a pozelor, dar chiar nu imi explic din ce cauza au putut iesi asa de rau. Vizionare placuta.










Sper ca v-a placut rezultatul si va indemn sa incercati si voi. Eu consider ca o manichiura cu placute este ceva deosebit. Pupici si ne mai "vedem" saptamana viioare. O primavara frumoasa.

Cristina


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu