miercuri, 8 februarie 2012

Sapunele Hand Made

Buna fetelor, ce mai faceti? Sper ca toate sa fiti bine, sanatoase si frumoase. Astazi o as va prezint niste produse naturale. Produsele sunt realizate manual, iar eu le-am castigat pe blogul AleCosmetics. Produsele insa sunt fabricate de Nana, pe care o puteti gasi pe urmatorul blog http://handmade-natural-nana.blogspot.com/


Cand le’am primit erau in acest saculet de organza, dar cum nu stiam ca intr-o buna zii o sa-mi fac un blog si o sa le fac poze, din pacate nu am poze decat de la un singur produs.


fara blitz

cu blitz
Ca sa fie mai comod mi-am cumparat niste sapuniere, care mi-au prins bine pentru ca asa e mult mai comoda pastrarea. Adevaru e ca nici nu imi place sa-l las pe ici colo pentru ca praful ajunge in toate locurile.

Unul dintre ele este un sapun cu unt de cacao si patchouli, nu stiam ce era pana cand nu m-am documentat un pic. Este o planta care a fost utilizata timp de sute de ani pentru fabricarea parfumurilor. Tiene efect relaxant. Acesta este un sapun potrivit pentru orice tip de piele, cicatrizant si regenerator. Este un sapun care iti lasa pielea catifelata, cu un miros foarte placut care persista o zii intreaga, mie imi place foarte mult.Deasemenea contine unt de cacao, si daca nu stiati o sa va enumar cateva proprietati ale acestuia: este foarte bun pentru elasticitatea pielli, de aceea afara vergeturi, este hranitor si protector si deasemenea este un remediu extraordinar contra efectelor trecerii timpului, asa ca trebuie sa marturisesc ca este preferatul meu.





Celalalt este un sapun cu iasomie si portocal. Este un sapun cu un miros foarte placut, face multa spuma, lucru care imi place extrem de mult, si iti lasa pielea hidratata. Este un sapun de corp relaxant, calmant si hranitor, si este potrivit orcarui tip de piele.


Al treilea produs pe care il am este o briosa cu ciocolata si scortisoara. Nu va ganditi ca este de mancare, este tot un sapun. Miroase foarte bine, din pacate pe acesta nu am avut ocazia sa il folosesc, de aceea am avut ocazia de a vi-l arata cu sacosica lui.



Dupa cum ati putut observa parerea mea despre ele este buna, la inceput nu prea eram incantata cu ideea de a ma intoarce la sapun ca atunci cand eram mica, insa imediat mi-am dat seama ca nu a fost o intoarcere si o experienta noua, foarte placuta. Eu il folosesc cu tipicul burete plasa exfoliant, si mie imi place mai mult decat buretele traditional, sau manusa.
Cam atat, sper sa nu fii fost prea plictisitoare. Voi ati folosit sapunele hand made? Care a fost experienta voastra?
Pupici Cristina

5 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    4. Mltumesc pentru comentariile facute,sunt bucuroasa ca iti plac sapunelele.
      Concursul a fost facut de mihaelmar aici:
      http://alecosmetics.blogspot.com/2011/11/start-la-concursuri_18.html
      Toate cele bune

      Ștergere