duminică, 5 februarie 2012

Alb/negru Graffiti nail art






Buna fetelor, azi o sa va arat cum mi-am pictat unghiile saptamana asta. Sper sa va placa.

Prima data o sa va arat ce oje am folosit iar apoi o sa va pun cateva poze cu ce a iesit. Asta a fost prima data cand am folosit o oja graffiti sau crackle, sau cum vreti sa o numiti.



Prima poza este facuta fara blitz si a doua este facuta cu blitz.

Ojele pe care le-am folosit sunt: cea neagra este o oja pe care mi-a facut-o cadou sora mea, careia cu aceasta ocazie vreu sa ii multumesc inca o data. Este o oja de la Golden Rose din gama Sweet Color Graffiti nail art. Cea alba mi'am cumparat-o din comert, este marca Vernis à Ongles, numarul 283, in fine, orice oja alba este binevenita.

Ce a iesit, o sa va arat in pozele de mai jos.






Sper ca v-a placut. Sa aveti o noua saptamana plina de impliniri. Pupici. Cristina



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu