vineri, 27 ianuarie 2012

NOTW - naughty french

Hello ladies !!!
Stiu ca nu am mai scris de ceva vreme si imi cer scuze. Dar parca nu mai am timp de nimic, iar iarna asta geroasa ma deprima groaznic. De ar putea sa existe numai trei anotimpuri, adica iarna sa nu mai fie deloc ar fi perfect din punctul meu de vedere. Nu imi place frigul, iar iarna ma face sa iubesc primavara si mai ales vara din ce in ce mai mult.
Dar gata cu smiorcaielile. Asa cum am promis vreau sa va arat unghiutele pe care le-am purtat de Revelion. Da, stiu, sunt intarziata cu o luna. Dar va rog aveti rabdare cu mine.
Eu am multe idei si am realizat o parte din ele, si chiar am facut mult poze la tot ce vreau sa postez, dar eu ma urnesc mai greu. Asa ca una din dorintele mele pentru anul acesta este sa nu mai aman nimic. Cum mi-a venit o idee sa o pun in practica fara a mai trage de timp.
Nu mai lungesc postarea aiurea si va las cu pozele :)
Aceasta este cu blit.
Iar urmatoarele sunt la lumina naturala.


Produsele folosite sunt :

Stiu ca mai trebuie sa exersez pana vor fi perfecte, dar nu ma las. Practice, practice, practice :)
Sper ca v-au placut. Mai am cateva unghiute fotografiate in culori interesante, zic eu. Sper ca in curand sa le postez si pe acelea.
O zi frumoasa va doresc !!! Eu stiu ce vreau .... sa scap cat mai repede de zapada. Ok, ok, sa mai tina cateva zile doar pentru bucuria copiilor :)
Kisses !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu