marți, 24 ianuarie 2012

Am revenit. V-a fost dor de mine?

Buna fetelor, sunt fericita, saptamana trecuta am terminat cu examenele, dar am decis sa-mi iau weekendul de relax. Ieri am inceput sa ma mai uit pe blogurile pe care le urmaresc, si azi m-am decis sa mai scriu cate ceva. In primul rand, trebuie sa marturisesc ca primul pas pe care trebuie sa il dau este o organizare. Imi place sa fiu la curent cu toate noutatile pe care le scrieti pe bloguri, produsele noi scoase pe piata si parerile voastre despre ele, dar prioritatea mea ar trebui sa fie invatatul, ca de asta depinde viitorul meu, hahaha, am cam inceput sa fiu cam serioasa hehehe.

Promit ca de acum incolo o sa fac cel putin o postare pe saptamana, nu zic mai mult pentru ca niciodata nu se stie cantitatea temelor pe care le voi avea acest semestru, si intre scoala si munca, nu promit mai mult.

Am cateva idei de postari pe care as vrea sa le fac, dar in primul rand sunt datoare cu cateva postari ale unor giveawauri pe care le-am castigat asa ca, o sa incep cu aceste postari. Ufff, atatea lucruri de facut si asa putin timp. In fine ar fii mai bine sa nu ma plang atat si sa ma pun pe treaba.

Pupici si sa speram ca o sa auzim numai de bine (asta e fraza peferata a tatalui meu).

Cristina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu