duminică, 25 decembrie 2011

unghiute de Craciun

Buna tuturor !!!

Azi este ziua de Craciun asa ca Craciun Fericit !

Azi o sa va arat unghiutele mele de Craciun. Nu sunt specifice Craciunului, dar mie imi plac asa ca m-am decis sa vi le arat si voua.

Prima data o sa va fac cunostinta cu produsele pe care le-am folosit. Prima oja pe care am folosito este marca Yes Love numarul 629.

Cu aceasta oja am dat doua straturi, dupa care mi-am facut modelul cu o oja neagra. A mea este Yusty sau Justy Cosmetics, numarul 284.

Modelul mi l-am facut cu aceasta placuta:

Am folosit stampila corespunzatoare, si adevarul este ca mie imi place mai mult razuitoare setului, nu folosesc o cartela.

Deasupra am folosit un lac ca sa fac sa imi "zboare" fluturasii. Am ales un lac cu sclipici, ca sa fie mai special. Este marca Madonna, numarul 61.

Acum o sa va arat unghiutele, chiar daca pana acum. Cand v-am prezentat ojele le-ati vazut deja.




V-au placut? Voi cum v-ati pictat unghiile de Craciun? Imi dati vreo idee pentru revelion? Pupici si distrati-va zilele acestea.

Cristina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu