vineri, 30 decembrie 2011

Ingrijire corporala

Buna !!!

Aastazi o sa va vorbesc tot despre mine :)

Asa cam intre Craciun si Anul nou, m-am decis sa mai scriu un post.

O sa va spun ce imi place si de ce, din punctul meu de vedere daca lasa de dorit sau nu. In principiu pot sa va spun ca nu sunt o persoana pretentioasa, si nu ma plang mult de produsele pe care le folosesc.

Ca sa incepem cu ceva, o sa va vorbesc mai intai despre produsele pe care le folosesc pentru ingrijirea corporala. Ca gel de dus folosesc in acest moment folosesc gelul Johnson’s, formatul XXL. Il numesc asa pentru ca are un litru. Are un miros placut, si face multa multa spuma, de aceea imi place asa de mult.


In general folosesc si alte geluri de dus. Cel de la Sannex, care il gasesc doar aici in Spania, nu cred ca il puteti gasi si in Romania. Dar, cine stie, poate poate :)

Alte doua geluri de dus pe care le mai am acum in dulapiorul din baie sunt cele de la Dove, inca nu le-am folosit, dar cand cumpar un gel de dus tot timpul il miros, este lucrul care ma convinge cand cumpar unul nou, iar cele doua care vi le arat mai josa u un miros foarte placut.

Primul, acesta galbior, are miros de citrice (lamie si grapefruit), si adevarul este ca, cuvintele scrise pe ambalaj il caracterizeaza foarte bine: Un strop de prospetime care iti trezeste la viata pielea. Un strop surprinzator de proaspat, de grapefruit si de lemongrass.

Acesta este din gama Indulging Cream si are mirosul clasicului gel de dus de la Dove. Miroase a curat cum spune lumea in general, iar eu ma includ in aceasta categorie :)
Trecand la capitolul urmator, hidratarea pieli, crema de corp pe care o folosesc cel mai des este cea de la Dove. Aceasta, datorita generozitatii surorii mele, care mi-a facut cadou una. Eu sunt chiar foarte multumita de aceasta crema, este hidratanta si intra usor in piele. De obicei, o folosesc de doua ori pe saptamana, sau cateodata doar o singura data. Doar stiti proverbul ... lenea e cucoana mare he he he.

Inaintea verii am folosit dar cu retineri, o crema Dove cu pigmenti pentru bronzare. Va zic cu retineri pentru ca am observat ca de multe ori, culoarea cremei pata hainele de culoare deschisa. Crema lasa o culoare frumoasa, dar imediat dupa ce te dai cu ea, nu te poti imbraca cu nimic. Ma gandesc, oare vara cand transpir, este posibil sa imi pateze hainele?

Adevarul este ca poate eu am folosit multa crema, sau poate nu am asteptat sa intre bine in piele inainte sa ma imbrac. Crema este foarte buna in schimb, are un miros placut, o textura suava si o buna absorptie.

Inainte am folosit si alte creme, una de la o marca de aici din Spania, marca magazinului DIA%. Mirosul acesteia este placut insa, trebuie sa iti faci un bun masaj pentru a intra in piele. Cateodata produsul nu intra in totalitate in piele si se formau niste granule ca de produs intarit, ceva care un este prea placut. Cea pe care am folosit-o eu era pentru piele normala, asta este pentru piele uscata.
Voi ce produse folositi pentru ingrijirea corporala ?
Si daca ati folosit aceste produse, care este parerea voastra ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu